Reklamasjonsbehandling

Vi ønsker selvsagt at kundene våre skal være fornøyd med resultatet etter besøk i en av våre salonger. Dersom du som kunde likevel ikke føler at du har fått det resultatet du forventer ønsker vi at du gir oss beskjed så snart som mulig, helst før du forlater salongen. Rimelig tid for en tilbakemelding etter en frisørbehandling vil være maksimum 1-2 uker etter behandlingen. Etter dette er det å forvente at håret begynner og endre seg slik at det er umulig å fastslå om det er en reklamasjon eller rett og slett naturlig endring.
Ser du underveis i en frisørbehandling at resultatet ikke blir som forventet ønsker vi at du sier fra der og da slik at vi enkelt kan fikse på dette.

Dersom klagen har sin begrunnelse i det faglige arbeidet vil vi tilby å rette opp feilen gratis.

Du velger selv om du ønsker å bruke samme frisør eller en annen frisør i salongen. Dersom du har prøvd å rette feilen på egenhånd eller ved å benytte en annen frisør, bortfaller retten til å reklamere.